info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

FAQ

Heeft u vragen over onze producten of diensten? Hieronder hebben we de meest belangrijke en voorkomende vragen voor u op een rijtje gezet.

Vragen:
- #Ik weet niet welke maat ik nodig heb?
#Welke garanties worden er gehanteerd?
#Hoe ziet het bestelproces er uit?
#Met welke betaalmiddelen/betaalmethodes kan ik af rekenen?
#Is er een klachtenregeling?
 

Ik weet niet welke maat ik nodig heb?

Als u werkbroeken van Helly Hansen of Blaklader wilt bestellen, is de basis regel om uw jeansmaat (wijdte) te nemen en hier +16 bij op te tellen.Vaak zit u dan aan uw werkbroek maat. Heeft u qua lengte een jeansmaat groter dan 34? Neem dan een werkbroek met een lengte maat. Dit is de zelfde maar maar dan met een honderd er voor (bijv. C48 wordt C148). Voor meer informatie rondom de maten kunt u hier onder aan de pagina de maattabellen van onze merken raadplegen.
 

Welke garanties worden er gehanteerd?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
 

Hoe ziet het bestelproces er uit?

Als u bij ons producten wilt bestellen, verloopt dit als volgt:

Zodra u alle producten in uw winkelwagen heeft gezet, kunt u bestellen. Hiervoor hebben wij alleen de informatie nodig om u de producten toe te kunnen sturen (naam, adres en woonplaats) en contact informatie (email en telefoonnummer) om u over de uw bestelling te kunnen informeren. Wilt u zakelijk bestellen? Dan kunt u uw bedrijfsnaam invullen, zodat deze ook op de factuur verschijnt. Vervolgens kiest u een betaalmethode om uw bestelling mee af te rekenen en moet u akkoord gaan met onze algemene voorwaarden. Zodra uw order is verzonden, krijgt u via de mail een track en trace code zodat u uw order kunt volgen tot dat deze bij u bezorgt is.

Heeft u vragen over ons bestelproces? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier onder 'contact'.
 

Met welke betaalmiddelen/betaalmethodes kan ik af rekenen?

U kunt bij ons altijd snel & veilig betalen en hier zitten geen extra kosten aan verbonden, ongeacht welke betaalmethode u wilt gebruiken. De betaalmethodes die wij aanbieden zijn:

AfterPay: veilig achteraf betalen
iDeal
Visa
Mastercard
Maestro

klanten die bij ons een gepersonaliseerde bestelomgeving hebben, kunnen ook de optie krijgen om op rekening te betalen.

Heeft u vragen over betalingen? Neem dan gerust contact met ons op via info@amkowerkkleding.nl of 0251-296776. Wij helpen u graag!
 

Is er een klachtenregeling?

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het onderdstaande contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

 

 

Deze website gebruikt cookies